Ukoliko ste nezadovoljni s kupljenim proizvodom, kontaktirajte nas, i mi ćemo se potruditi da vašu žalbu riješimo u najkraćem mogućem roku.
Ako ustanovite, prilikom prve upotrebe (unutar 7 dana od prijema), da je proizvod kojeg ste dobili neispravan, ili ne odgovara navedenim tehničkim specifikacijama koje su istaknute na samom uređaju, ambalaži ili u pratećoj dokumentaciji koja je priložena uz uređaj, molimo vas da nas kontaktirate i obezbjedite nam sljedeće informacije:
1. Ime i prezime,
2. Naziv uređaja i serijski broj uređaja,
3. Opis reklamacije
Podatke možete dostaviti, putem telefona 062 177 166 , ili putem email adrese info@ekupujem.ba
Nakon što zaprimimo informaciju o reklamaciji, te shodno vašem opisu reklamacije, informirat ćemo vas o tome:
• Da li se proizvod može zamjeniti za novi,
• Da li se može izvršiti povrat novca,
• Ili se proizvod mora poslati u ovlašteni servis.
Dodatne informacije:
Da biste ostvarili pravo na reklamaciju, potrebno je da sačuvate originalnu ambalažu sa svom pratećom opremom i dokumentacijom, s kojom je proizvod bio originalno isporučen, te da obezbijedite račun i garanciju, koju Vam naši uposlenici mogu tražiti prilikom reklamacijskog procesa. Uređaj mora biti bez fizičkih oštećenja te bez vidljivih tragova, korištenja i habanja.
U slučajevima kad se proizvod može zamjeniti za novi, i kad se za proizvod može vratiti novac, na vašu adresu ćemo poslati dostavnu službu, koja će preuzeti reklamirani proizvod i vratiti na naše skladište. Kad proizvod stigne na skladište, informisati ćemo vas o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda.
Obavještenje o povratu novca/zamjena za novi proizvod ili odbijanju zahtjeva za reklamaciju zaprimićete unutar 8 dana (od dana zaprimanja uređaja sa zahtjevom za reklamaciju) telefonskim putem ili pismeno, a realizaciju Vašeg zahtjeva (povrat novca/zamjena za novi proizvod) ili povrat uređaja kojem je odbijen zahtjev za reklamaciju najkasnije nakon 15 dana (od dana zaprimanja uređaja, sa zahtjevom za reklamaciju).
U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 062 177 166 ili e-mailom na info@ekupujem.ba.
Ukoliko je potrebno, proizvod poslati u ovlašteni servis, obezbijedićemo Vam sve podatke o ovlaštenom servisu ili za Vas organizovati preuzimanje uređaja na Vašoj adresi.
Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te Vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate.
Molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
Nastojaćemo da, na obostrano zadovoljstvo, riješimo Vašu reklamaciju.
Radno vrijeme telefonskih operatera je radnim danom od 09:00 do 17:00h .
Vikendom i praznicima korisnička podrška nije dostupna.
Garancija
• Davatelj garancije (proizvođač) garantuje da proizvod ima sva potrebna svojstva za njegovu redovnu upotrebu u svrhu, za koju je taj uređaj namijenjen.
• Garantni rok počinje teći datumom prodaje kupljenog proizvoda krajnjem korisniku, a dokazuje se predočenjem računa i/ili ovjerenog garantnog lista te uz detaljan opis kvara.
• eKupujem.ba se obavezuje da će na Vaš zahtjev, izražen u garantnom roku, otkloniti u svojim, odnosno ugovorenim servisnim odjeljenjima, kvarove i tehničke nedostatke proizvoda ukoliko nastanu prilikom normalne upotrebe, i to u vremenu za koje se daje garancija.
• eKupujem.ba garantuje da roba koja je isporučena kupcu nema nedostatke. Kupac je dužan pri preuzimanju pregledati robu, te ukoliko uoči kakav nedostatak dužan je odmah, a najkasnije u roku od 7 dana od preuzimanja robe, pismeno ili usmeno podnijeti prigovor.
• U garanciju ne ulaze oštećenja prouzrokovana prilikom transporta nakon isporuke, oštećenja zbog nepravilne montaže ili održavanja, korištenja neodgovarajućeg potrošnog materijala (prema propisima), mehanička oštećenja nastala krivicom korisnika, oštećenja zbog varijacija napona električne mreže, udara groma i pratećih pojava.
Lista ovlaštenih servisa:
Acer | Comtrade Distribution d.o.o. | Džemala Bijedića bb | Sarajevo | +387 33 756 100 |
APPLE | ASBIS d.o.o. | Džemala Bijedića 162 | Sarajevo | +387 33 770 211 |
ADATA | Kim Tec-Servis d.o.o. | Aleja Bosne Srebrene 34 | Sarajevo | +387 33 773 163 |
Asus | Kim Tec-Servis d.o.o. | Aleja Bosne Srebrene 34 | Sarajevo | +387 33 773 163 |
Canon | Kim Tec Servis d.o.o. | Aleje Bosne Srebrene 34 | Sarajevo | +387 33 773 163 |
Dell | Kodeks d.o.o. | Antuna Hangija 17 | Sarajevo | +387 33 714 000 |
HP | Kim Tec-Servis d.o.o. | Aleja Bosne Srebrene 34 | Sarajevo | +387 33 773 163 |
Lenovo laptopi | BBS d.o.o. | Kranjčevićeva 39 | Sarajevo | +387 33 563 170 |
Lenovo mobiteli | Mobis-electronic Servisni centar | Antuna Branka Šimića 2A | Sarajevo | +387 33 715 596 |
LG | Stanić Trade | Nikole Šopa 37 | Sarajevo | +387 33 776 506 |
Nikon | Refot d.o.o. | Tarasa Ševčenka 1 | Banja Luka | +387 51 324 441 |
Olympus | Simko d.o.o | Vladislava Skarića 6 | Sarajevo | +387 33 550 960 |
Panasonic | Kim Tec-Servis d.o.o. | Aleja Bosne Srebrene 34 | Sarajevo | +387 33 773 163 |
PRESTIGIO | ASBIS d.o.o. | Džemala Bijedića 162 | Sarajevo | +387 33 770 210 |
Philips – MKA | Stanić | Nikole Šopa 37 | Sarajevo | +387 33 776 506 |
Philips – TV | Kim Tec-Servis d.o.o. | Aleja Bosne Srebrene 34 | Sarajevo | +387 33 773 163 |
Samsung | Kim Tec-Servis d.o.o. | Aleja Bosne Srebrene 34 | Sarajevo | +387 33 773 163 |
Sony | Euro Servis | Butmirska 7 | Sarajevo | +387 33 610 000 |
Transcend | Kim Tec-Servis d.o.o. | Aleja Bosne Srebrene 34 | Sarajevo | +387 33 773 163 |
Toshiba | CT Computers BA | Džemala Bijedića bb | Sarajevo | +387 33 756 100 |
WesternDigital | ASBIS d.o.o. | Džemala Bijedića 162 | Sarajevo | +387 33 770 211 |
Vivax | Kim Tec-Servis d.o.o. | Aleja Bosne Srebrene 34 | Sarajevo | +387 33 773 163 |
VOX | Domod | Srđana Aleksića 20 | Sarajevo | +387 33 771 830 |
Xerox | ASBIS d.o.o. | Džemala Bijedića 162 | Sarajevo | +387 33 770 210 |
Za sve dodatne informacije obratite nam se putem telefona na 062 177 166 ili e-mailom na info@ekupujem.ba.